Ресурсна кімната в закладі дошкільної освіти.
Ресурсна кімната – це спеціально обладнаний освітній простір. Основне призначення - це створення комфортного простору для організації процесу навчання дітей з особливими освітніми потребами на основі застосування особистісно – орієнтовних методів навчання.
Завданням функціонування ресурсної кімнати є створення спеціально організованого освітнього простору, який дає дитині з особливими освітніми потребами реалізувати:
ü своє право на освіту:
ü оптимально розкрити свій освітній і особистісний потенціал;
ü подолати бар’єри соціалізації.
м місце для індивідуальних занять, сенсорна зона, ігрова зона.
Місце для індивідуальних занять: стіл, стілець.
Сенсорна зона створена з метою релаксації і для проведення корекційної роботи психолога. Використання піскотерапії, обладнання для мозочкової стимуляції , обладнання для сенсорної стимуляції дозволяє зняти психоемоційне напруження, розвивати та вдосконалювати сенсорні, вестибулярні і рухові можливості дітей.
Ігрова зона – це місце для творчості та ігор. Куточок для творчості наповнений наборами для творчості, дошка для малювання, фарбами, розмальовками, наборами для ліплення. Все це слугує чудовим інструментом з розвитку творчого потенціалу, фантазії, уяви, а також розвантаження нервової системи.
Підібрані настільні ігри, конструктори, мозаїки, шнурівки,соціально – комунікативні іграшки сприяють розвитку дрібної та крупної моторики , координації рухів, логічного мислення, пам’яті, іважності і інтелектуальним можливостям вихованців.
Вся підлога в кімнаті вкрита м’яким пазловим килимом, що дозволяє гратись на ньому.